Talonmies- ja kiinteistöpalvelut.
1. Paina Lähetä palvelupyyntö
2. Täytä palvelupyynnön tiedot:
- Lyhyt kuvaus pyynnöstä esimerkiksi: Patteri ei lämpene, oven kahva rikki,pöydän siirto, ym..
- Ilmoittajan nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat pakolliset
- Palvelualue tulee valita sen mukaan onko kyseessä kiinteistön huoltoon vai käyttäjäpalveluihin liittyvä tehtävä. Esimerkiksi oven korjaus on kiinteistön huoltoa ja tuolien siirto käyttäjäpalveluita. Palvelupyyntöön voi lisätä myös kuvaliitteen kohdassa liitä kuva tai dokumentti.
3. Lopuksi paina Lähetä. Kiinteistöltä lähetetyt palvelupyynnöt jäävät näkyviin, jotta ei tulisi samaa pyyntöä useaan kertaan.
ICT-palvelut
Kiireellisissä sekä toiminnan estävissä häiriötilanteissa arkisin klo 8.00-16.00 puh. 040 771 7770
Kiireettömät häiriötilanteet sekä palvelupyynnöt sähköposti tuki@jarvinet.fi tai täytä palvelupyyntölomake: Sähköinen palvelupyyntö | Järvinet Oy (jarvinet.fi)